Tervetuloa HalpaHallin asiakaspalveluun!

 

Halpa-Halli asiakaspalvelu

Kuinka voimme auttaa?

Meihin voit olla yhteydessä puhelimitse tai chatin kautta arkipäivisin klo 9-18.

Sähköpostia voit lähettää osoitteeseen asiakaspalvelu@halpahalli.fi. Vastaamme aina mahdollisimman pian. Huomioithan, että suomi24.fi -domainista tulevat sähköpostit eivät välttämättä saavu perille.

Joihinkin kysymyksiisi saatat löytää vastauksen suoraan alta.

Usein kysytyt kysymykset

Verkkokauppa
Ostoskoriin lisäämäni tuote olikin loppuunmyyty kassalle mennessäni, kuinka se on mahdollista?

Varaamme tuotteen siinä vaiheessa kun olet suorittanut maksun kassalla. On saattanut käydä niin, että joku toinen on valinnut saman tuotteen ja ehtinyt suorittaa maksun ennen sinua.

Mitkä maksuvaihtoehdot ja kortit käyvät maksuvälineinä?

Voit maksaa verkkokauppaostoksesi Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocardilla, verkkopankkitunnuksilla verkkopankissa sekä HalpaHalli Kukkaro-tilin tai HalpaHalli laskun avulla.

Minulla on HalpaHallin lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkko-ostokseni?

HalpaHallin lahjakortilla voit maksaa missä tahansa HalpaHallin myymälässä. Verkkokaupassa voit maksaa yllämainituilla maksuvaihtoehdoilla.

Voinko maksaa laskulla/osamaksulla?

Voit liittyä HalpaHalli Kukkaro-tilin käyttäjäksi, jonka kautta voit maksaa tuotteita kuukausilaskulla. Mikäli ostoksesi loppusumma on vähintään 50 euroa, voit maksaa laskun useammassa erässä hyväksyttyäsi maksamisen ehdot. Lisää maksutavoista voit lukea täältä.

Kuinka kauan paketteja säilytetään myymälöissä tai postissa?

Myymälöissä ja matkahuollossa pakettia säilytetään 14 vuorokautta. Postin toimipisteistä ja pakettiautomaateista lähetys on noudettavissa 7 vuorokauden ajan.

Miten palautan tuotteen?

Tilaamillasi tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Täytä tuotteen mukana tullut lähete, pakkaa tuote huolella ja liimaa lähetyksen mukana tullut palautustarra paketin päälle. Rahasi saat takaisin muutaman päivän kuluttua siitä, kun HalpaHalli on vastaanottanut palautuksen.

Milloin saan rahani takaisin palauttamastani tuotteesta?

Tuotepalautus tarkistetaan ja hyväksytään paketin saapuessa meille. Rahat palautuvat muutaman päivän kuluttua palautuksesta.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassa ja palauttaa maksutta väärän tuotteen.

Ostamani tuote on viallinen, mikä avuksi?

Mikäli huomaat ostamassasi tuotteessa virheen, ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@halpahalli.fi tai 06 822 0200.

Myymälät
Mistä löydän HalpaHallin myymälöiden aukioloajat ja osoitteet?

Myymälöiden aukioloajat ja osoitteet löydät täältä.

Mistä tiedän, onko haluamaani tuotetta saatavilla myymälässä?

Verkkokaupasta näet kyseisen tuotteen kohdalta, onko sitä saatavilla myymälässä. Klikkaa tuotteen kohdalta lue lisää ja avaa alhaalta välilehti, jossa lukee myymäläsaatavuus. Saatavuustilanne myymälöissä voi vaihdella nopeastikin. Tarkka saatavuus pystytään todentamaan vain paikan päällä.

Voinko palauttaa alennuksesta ostamiani tuotteita?

Alennuksesta ostetuilla tuotteilla on 30 päivän vaihto-oikeus.

Mistä löydän HHcafén lounaslistan?

HHCafén lounaslistan ja Á la Carte-listan löydät täältä.

Miten voin hakea töihin Halpa-Halliin?

Avoimen työhakemuksen voit täyttää täällä.

Mistä löydän uusimman kuvaston?

Halpa-Hallin uusimmat mainoskuvastot löydät täältä. Linkin takaa voit myös tilata kuvaston sähköpostiisi.

Soita  06 822 0200
MA-PE 9-18
Lähetä viesti
Vastaamme 24 tunnin kuluessa